דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך נוכל לפרסם את עסקנו 

מאת    [ 22/06/2013 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 1601 פעמים ]

קידום בגוגל!

האם הקידום בגוגל אכן שווה את המחיר אותם משלמים בעלי עסקים!

לדוגמא!

בעל עסק בתחום המכבסות מבקש לקדם את העסק שלו ברעננה!

מקדם האתרים מתחייב בפניו כי תוך זמן קצר מאד עסקו יהיה במקום הראשון (האורגני) ב-מכבסות ברעננה תמורת סכום פעוט של 5000 ש"ח בחודש! בעל המכבסה ברעננה ראה כי טוב והתחייב לשלם את הסכום המבוקש! כעבור חודשיים הוא רואה שהעסק שלו התקדם בגוגל תחת המילה מכבסה ברעננה ירוקה! ה' אמר בעל המכבסה, זה לא מה שנקבע! את ההמשך אתן לדמיון שלכם לתאר!

כמי שנותן ייעוץ עסקי ועוקב אחרי התנודות והשינויים של ענקית מנוע החיפוש גוגל וכמי שקידם את האתר שלו בעמל רב מאד להיות במקום הראשון במילת החיפוש הרלוונטית, אני יכול להתחייב בפניכם כי קידום אתר בגוגל הינה עבודה שזיפית קשה ומתישה המצריכה ימים, לילות, שבועות, חודשים ושנים בכדי להיות ראוי להופיע בעמוד הראשון ובמקום הראשון, גוגל בחוכמה רבה אינה גובה כסף עבור ההופעה בתוצאות החיפוש האורגני, והיא מעריכה את האתר של המקודם לפי האיכות שלו והמקצועיות שלו! זאת בפרט אחרי העדכונים האחרונים שביצעה בו הרחיקה אתרים רבים אחורה אל עבר החלל הווירטואלי אי שם בדף המיליון.

כמי שנותן ייעוץ אסטרטגי אני ער לדרך, לצורה ולשיטה בה משתמשים מקדמי האתרים, כאשר הם מבססים את עוגן האתר של הלקוחות שלהם בקישורים רופפים אשר יכולים להיפרם בכול רגע וזמן, כול המניפולציות של אלפי קישורים המגיעים אל האתר ואלה הם שיצרו עבור העכביש של גוגל את ההחלטה כי אתר עם הרבה קישורים סביר להניח שהוא אתר מתאים לתוצאת החיפוש, נעלמו הלכו כלא היו!

כ יועץ עסקי אני חייב להעמיד דברים על דיוקם לכול מי שרוצה לקדם את האתר שלו. קישורים הם לא הפרמטרים שקובעים את איכות האתר ואת מיקומו! תוכן ורק תוכן זה מה שקובע את מיקומו של האתר, תוכן בתוך האתר, ותוכן מחוץ לאתר! קישורים עם בסיס הם אלה שיחזיקו מעמד בתחום קידום האתרים ולא מניפולציות אשר גוזלות כסף רב מהלקוח!

הרי יש כול כך הרבה עסקים, ובדף הראשון יש רק 10 תוצאות, היכן כול ההבטחות של מקדמי האתרים מהיום והלאה, כול הבטחה של הצלחה בקידום האתר מעלה בתוך תקופה כזאת או אחרת זו אחיזת עיניים, גוגל רוצה לקדם את מערך הפרסום הנבון שלה בתוך מנוע החיפוש ולשם צריכים בעלי עסקים לכוון, לא לחלום על מקומות וירטואליים ראשונים, אלה מסע קמפיין נוח וקל בגוגל ADWORDS

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב